niedziela, 17 marca 2013

UWAGA! UWAGA! KONKURS!

Witajcie w niedzielne popołudnie!
Jak pewnie wiecie rok temu 9 marca na ScrapMap ruszyło pierwsze wyzwanie:)
Przez ten rok blog "dojrzewał",zmieniało się DT, doszło do nas dużo cudownych osób ale również odeszło...Każdej z was jako założycielka chciałabym podziękować, bez was nie dałbym rady stworzyć tak świetnego bloga! 
Dziś wiemy, że to miejsce jest dopracowane a wyzwania (stwierdzamy po ilości zgłoszeń)podobają się wam.
Oczywiście idee tego miejsca nie miała by  sensu gdyby nie Wy, scraperki z różnych stron Polski a ostatnio nawet ze wschodniej granicy:) Stokroć dziękujemy wam, że wasze cudowne prace dodają nam motywacji do dalszego działania...

Przechodząc do sedna sprawy, z okazji naszych 1 URODZIN zapraszamy was do udziału w naszym pierwszym konkursie...

Waszym zadaniem jest stworzenie pracy do jakiejkolwiek mapki która jest na blogu, specjalnie na tą okazję zrobiłyśmy u góry dwie zakładki w których znajdziecie wszystkie mapki jakie przez ten rok przewinęły się przez bloga. Żeby nie było za łatwo nie mogą być to mapki z wyzwań, które aktualnie trwają.Wszystkie prace muszą być nowe! Czas na zgłaszanie prac macie do 7 kwietnia 2013 r. Czyli całe 3 tygodnie. 
Prace zgłaszacie przez żabkę na dole... Są dwie jedna do Lo'sów, a druga do kartek, są podpisane więc prosimy zgłaszać do odpowiedniej kategorii.

Na pewno każda z was kocha przydasie więc oto nagrody która każda z was ma szansę zdobyć:
(każda nagroda to niespodzianka;))
...
...
1 miejsce:

 
 ...
 ...

2 miejsce:
 
...
...
3 miejsce:


...
...
oraz wyróżnienie:

 

Jak widzicie można zdobyć bardzo fajne nagrody, więc nic tylko zakasać rękawy i tworzyć:) 
  Miłej niedzieli!


DT ScrapMap


21 komentarzy:

  1. O rety, jaki superancki konkurs! Wielokrotnie na wykonanie kartki wedle Waszej mapki nie starczało mi czasu - teraz chętnie wrócę do zaległości - jest dobra motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, myślę że się skuszę :)

    No i STO LAT!

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowy konkurs! Dobrze rozumiem że można zgłosić kilka prac do rożnych mapek? Bo ciężko będzie mi wybrać tylko jedna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale, bardzo chętnie spróbuję.Od niedawna tu zaglądam,a od razu taka niespodzianka;-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuu ale ekstra konkurs! Będzie okazja do zmapkowania tych kilku mapek, w których nie wzięłam udziału :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super konkurs :) Na pewno wezmę udział :) Fajna okazja na pobuszowanie po starych mapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ha ha mozna nadrobic zaległości i zdobyc nagrodę ?
    superowo :0) trzeba działac!

    tymczasem z okazji urodzin bloga!życzę wiele świetnych pomysłow na nastepne mapki, wielu czytelników i zyczliwych kometarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego kochane, cieszę się że jesteście i zaspokajacie mój głód mapkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niewiarygodne, że to już rok! Dzięki Wam dziewczyny za inspirację. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w Waszych mapkach, są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego żabka już zamknięta? Czas na zgłaszanie mamy do 07 kwietnia, a właśnie dziś jest 07.04...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostaw link tutaj w komentarzu, praca zostanie zakwalifikowana :)

      Usuń
  12. również chciałam dziś zgłosić swoje LO, nic to, pewnie czas minął 6 kwietnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie, zostawcie koniecznie linki w komentarzach, na pewno prace będą brane pod uwagę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AgnieszkoD dziękuję bardzo za tak szybką odpowiedź :)
      Podaję linka do mojej ostatniej konkursowej kartki:
      http://pasje-iluszki.blogspot.com/2013/04/kolejna-urodzinowa.html
      pozdrawiam!!!

      Usuń
  14. ja jeszcze sie mieszcze przed polnoca, ale zabka padla....
    http://fioridifantasia.blogspot.it/2013/04/kartka-arisy.html
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. oj, na dziesięć minut przed pólnocą już nie działa żabka a ja mam dwie karteczki na ten wspaniały konkurs :-(

    OdpowiedzUsuń
  16. linki do mnie:

    http://gembulove.blogspot.com/2013/04/urodzinowy-konkurs-scrap-map_7.html

    http://gembulove.blogspot.com/2013/04/jeszcze-jedna-konkursowa.html

    OdpowiedzUsuń
  17. ajjjć, a ja zrobiłam już kilka dni temu ale zapomniałam wczoraj puścić posta, buu :( ale pokażę Wam mimo to: http://annikowo.blogspot.nl/2013/04/nie-wolno-ci-sie-bac-you-mustnt-be.html

    OdpowiedzUsuń

dziekujemy :)